niedziela, 23 czerwca 2013

Festiwal Malarski Rzeźby Figurkowej Toruń 2013


W ubiegły weekend w Toruniu odbył się festiwal, związany z figurkami. Trzy godziny w jedną stronę w pociągu, ale naprawdę było warto. Tym razem nie startowałem w konkursie, lecz w przyszłym roku z pewnością to się zmieni. Z tego co widziałem, udział wzięło naprawdę wielu bardzo dobrych modelarzy, wystawiających swoje dzieła w wielu kategoriach. Dodatkowo na miejscu można było kupić bezpośrednio od polskiego dealera figurki firmy Andrea, a także widziałem, że ktoś uczył rzeźby.
Poniżej wrzuciłem ponad 60 zdjęć zrobionych na festiwalu, niestety rozładowane ogniwo w aparacie nie pozwoliło mi użycia flesza.







































































2 komentarze:

  1. Dopiero dzisiaj natknąłem się na ta relację :) Fajnie powspominać udaną imprezę i znaleźć zdjęcia moich figurek w internecie :)

    Pozdrawiam.
    Coloured Dust

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, Obi wyszedł Ci bardzo ładnie :) Co wystawiasz na Husara?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...