sobota, 21 kwietnia 2012

Fellblade "Dominator"

"Nadejszła wiekopomna chwiła..." Skończyłem budowę oraz malowanie czołgu. Zajęło mi to dość dużo czasu, częściowo z lenistwa, a częściowo z ogromu pracy jakiej wymagał sam pojazd. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z pracy - malowanie dobre, elektryka działa. Trochę bawiłem się z gąsienicami (używanie pigmentów jest wg mnie gorsze od użycia po prostu farby, a następnie zrobienie kurzu aerografem). Co mogłem zrobiłem na magnesy, wieża czołgu ze względu na kable zasilające reflektor jest nie zdejmowana, anteny oraz sponsony można odczepiać na potrzeby transportu. Dobra kończę nudzenie i zapraszam do oglądania zdjęć oraz o szczere komentarze.
Enjoy!
















4 komentarze:

  1. Używam farb z serii:
    - Vallejo Air - Ochre
    - GW - Graveyard Earth

    Ta pierwsza służy bardziej jako balans koloru - więcej dasz to masz jaśniejszy kurz, dasz mniej to masz ciemniejszy.

    Cała "technika" polega na kładzeniu farby z większej odległości, tak aby padała na model tylko cienka chmurka farby. Po wszystkim warto jeszcze zrobić drybrush. Efekt jest naprawdę super - jak dla mnie lepszy niż pigmenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm no bo ja mam aerograf wiec moglbym sprobowac. tylko nie mam zadnych farb vallejo. mam GE i kilka innych. jaka bys polecil jeszcze ze starej palety GW? i w jakiej kolejnosci nakladasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.evicerator.com/vallejotogwconversiontable.htm (jak poszukasz na google to znajdziesz inne strony z przelicznikami kolorów)na tej stronie masz tabelę z nazwami farb.

    Graveyard to stara farba z GW, Ochre to taki kolor podobny do Bubonic Brown.

    Co do techniki to ja mieszam od razu oba kolory - jednym kolorem rozjaśniam drugi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...