niedziela, 22 kwietnia 2012

Sklep GW w Warszawie

Został otwarty pierwszy sklep GW w Polsce. Byłem w jego drugim dniu egzystencji i muszę przyznać, że robi wrażenie. Rozmawiałem z obsługą (znają się na rzeczy) i wg nich wczoraj pierwszego dnia mieli ponad 1000 klientów (podobno ludzie na otwarcie przyjeżdżali z całej Europy oraz był ktoś nawet z Brazylii - nie wiem czy specjalnie czy przy okazji się tam zjawił :) ), a kolejka do sklepu ustawiała się kilka metrów przed drzwiami. Gifty rozeszły się im w mgnieniu oka. Co do samego sklepu to znajduje się w Złotych Tarasach kilkanaście metrów od "sklepu dla skner", w środku znajduje się miejsce do nauki malowania, trzy miejsca do nauki gry w poszczególne systemy (WFB, Wh40k, LotR) oraz masa towaru (figurki, książki itd.). Z tego co mi powiedział jeden ze sprzedawców to w przyszłości powinna się znaleźć sekcja z książkami z ForgeWorlda, lecz samych figurek od nich nie będą sprzedawać. Co do cen to są identyczne z cenami GW na stronie internetowej. 
Najlepszą sprawą jest myślę dla wszystkich Mailorder - zamówić figurki można sobie w domu lub u nich na miejscu w sklepie, a następnie w ciągu maksymalnie tygodnia będą do odbioru (jak ktoś zrobi wczesne zamówienie to w tym samym tygodniu może odebrać. Jak dla mnie super, chociaż jak sprzedawca mówił mi o tym, że do tygodnia się czeka, wydawało mi się, że się wstydzi tak długiego terminu realizacji :)

Wrzucam kilka zdjęć abyście mogli zobaczyć jak całość wygląda.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...