czwartek, 2 maja 2013

Stenguard Step-by-Step

Krok po kroku Ultramarine Steanguard. Podobny schemat widziałem gdzieś w necie. Podstawek na razie nie robię bo mam zamiar zakupić jakieś bardziej "fensi".
  • Aero


1. Podkład - Grey Primer Vallejo.

2. Cały model należy pokryć VA Insignia Blue.

3. Wybieramy miejsca, które chcemy aby były rozjaśnione i malujemy VA French Blue.

4. Te same miejsca pokrywamy w mniejszym stopniu jaśniejszym kolorem - GW Enchanted Blue.

5. Kolejne rozjaśnienia - pokrywamy coraz mniejszą powierzchnię - VA Light Sea Blue.


6. J/w VA Blue RLM 65/ GW Ice Blue.


7. Ostatnia faza rozjaśniania - VA White.



  • Pędzel
- Linie/krawędzie robione przy pomocy Black, White, GW Codex Grey.
- Hełm - Biały + jasny szary - zrobione cieniowanie.
- Oczy - Orange + Blood Red + Gore Red.
- Pasek na bolterze - cieniowane aerografem przejście z VGC Plague Brown + VA Mahagon  + VA Black.
- Liście laurowe - VGC (starła mi się nazwa lecz jest to odpowiednik Dark Angel Green) + wash + VGC Escorpena Green.









2 komentarze:

  1. Dawno tutaj nie zaglądałem:) i był to wielki błąd. Mam nadzieję że twoje wpisy zmotywują mnie za dokończenie moich BA. Malowanie Sternów klasa:))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Pracy wymagali dużo ale efekt jest warty pracy. Zapraszam do częstszych odwiedzin - ja u Ciebie jestem regularnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...