niedziela, 11 stycznia 2015

Wystawa i konkurs modelarski - Mińsk Mazowiecki 2015 - finał

No i po konkursie. Nie wiem jak odbierają go organizatorzy, ale wg mnie całkiem niezła lokalna impreza (chociaż kartonowców nie było zbyt wielu - jak dla mnie to klasa okrętowa była najbardziej warta uwagi z nich wszystkich). Co prawda zabrakło mi dodatkowych atrakcji (chyba, że były po tym jak odjechałem) takich jak warsztaty lub pokazy technik lub użycia produktów. Mój wynik to 4 wyróżnienia za modele: Razorwinga, Optimusa, Czerwonego Kapturka oraz Merkavę. Mam nadzieję, że za rok zostanie zorganizowana kolejna impreza bo była dobra atmosfera. Dorzucam kilka zdjęć modeli, które pojawiły po moim wyjściu.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...